Wednesday, May 9, 2012

22 comments:

  1. CD bahasa cina hanya untuk install driver..

    ReplyDelete
  2. mdel apa yang bleh tarik wifi jarak jauh.

    ReplyDelete
  3. ALFA terbaik setakat ni.. jauh & lebih stabil berbanding model lain

    ReplyDelete
  4. guna windows 8 boleh install x driver?

    ReplyDelete
  5. Windows8 lg senang, dh prlu install driver sbb dia auto install, plug & play

    ReplyDelete
  6. helo beb saya dah beli alat yg sama ALFA harga yg sama,tapi sampai sekarang tak boeh pakai.saya pakai W8.klu ada sesiapa yg pakar tlg bantu saya.

    ReplyDelete
  7. Assalam,nk tnya signalking 999WN 48dbi ngan sk-18TN 48dbi apa bezanya dan ht mna pling power

    ReplyDelete
  8. signal king aku pernah beli signal king tapi di kfc jak dia boleh hidup apa lagi ini dan satu lagi pawer macam siput

    ReplyDelete
  9. PENGEDAR/PENJUAL AIR GULA EKSTRA Jun 16,atau 11:23 AM
    Sesiapa saja yang ada buat jualan air minuman terutama penjual air balang,saya syorkan agar anda menggunakan air gula dari syarikat saya ianya amat mudah sbb apa tak payah bazirkan masa utk nak masak air gula....cubalah.....011 2650 0718

    ReplyDelete
  10. nak beli tapi rasa cam tak reti la ni takut tak leh guna buat habis je duit ce cita






    ReplyDelete
  11. Kat mana saya boleh cari cd untuk install Sinmax 800 WG

    ReplyDelete
  12. Mane ne...bende yg di ckap wf bole dpat detek sampai 5km

    ReplyDelete
  13. Aku dah order lebih kurang sebulan wi-fi booster ni duit dah bayar tapi barang x sampai sampai pun.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ni hok ambo takut nih...bayar barang xsampai..huuuuu

      Delete
    2. Ni hok ambo takut nih...bayar barang xsampai..huuuuu

      Delete
    3. Ni hok ambo takut nih...bayar barang xsampai..huuuuu

      Delete
    4. Tak jual lagi... mana2 yg oder & tak dapat barang, info saya

      duit akan di refund

      Delete